måndag 14 juni 2010

I väntan på sommaren...

Ja, än tar det ett tag innan hon "fyllt ut sin mammas skor" om jag inte ska uttrycka mig bildligt talat! (Vill poängtera att dessa trosor köpte jag som gravid och var väl aningen bredare ön nu, även om jag fortfarande kan sova i dessa utslitna bomullstrosor är de faktiskt lite stora även för mig... Och uppskattas inte så hemskt mycket av min partner... Tack för det finstilta!)



Första besöket på Borås Zoo för i år!
Här sitter de, hela skönaste gänget, tripp trapp trull, bill, bull, piff, puff, humle och dumle! Det är så de ser ut när de springer runt om vartannat och är ungefär en centimeter längre än den andre... Sicken härlig djurparkspatrull!

Ovan från höger: Alfred, Hilma, Adela och Wilgot.
Nedan: en söt minigris som var len som en katt.




Alfred klättrar...


Adela klättrar...


Hilma klättrar...


Wilgot klättrar...


Sist och minst -i vagnen åkte lill-gossen Fabian. Nästa år springer även han ikapp med resten av busfröna gissar jag! The more the merrier, vad annat kan man säga?


Men en lekdate med fika räckte inte denna ljuvliga dagen...
...så vi avslutade med ett besök hos en till liten go charm-knutte... Lill-kusin August!


Adela myser i lill-killen spjälsäng, provar kudden och låter "-Mmmm..." sen låtsas-snarkar hon.


Då får hon en bamse-smack-puss av kusinen sin! Mys mys.

Oj, oj, vilken dag. Full med bus, lek och spring i benen.
Tur att det snart är semester så vi kan ha så här mysigt varje dag!

Kram från Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar